Klantenservice
Veel gestelde vragen
Lees hier alles over de veel gestelde vragen bij Higold. Klik op een onderstaande knop om direct naar een sectie te gaan.
Algemene vragen
U kunt bellen met onze klantenservice via 038 421 39 85, een e-mail sturen naar info@higold.nl, contact opnemen via ons contactformulier of ons een bericht sturen via social media.
Bij Higold proberen wij om zoveel mogelijk informatie in de omschrijving van producten toe te voegen. Mocht u toch nog vragen hebben, dan kan dat via het contactformulier. Ook kunt u bellen naar 038 421 39 85. Onze klantenservice helpt u graag verder.
Ja, wij kunnen uw bestelde artikelen ook elders leveren. Neem voor de mogelijkheden contact op met onze klantenservice via info@higold.nl of via
038 421 39 85.
Account
Klant worden bij Higold kan gemakkelijk en snel. Klik hier om een account aan te maken.
Het is mogelijk om dit te wijzigen: Ga naar ‘Mijn account‘, klik op accountoverzicht en klik het gedeelte dat u wilt aanpassen aan. Wanneer u alles naar wens hebt ingevuld, klikt u op opslaan.
Wat vervelend om te horen dat u uw Higold-account wilt opzeggen. Als u naar ‘Mijn account’ gaat, kunt u daar het stappenplan volgen. U te allen tijde weer een nieuw account aanmaken.
Uw e-mailadres is nodig voor het aanmaken van een account en om in te loggen bij Higold. Uw factuur- en leveringsadres is van belang voor de aflevering van de bestelde producten. Uw telefoonnummer hebben wij nodig wanneer wij u willen bereiken.
Dat is geen enkel probleem. U kunt eenvoudig op Wachtwoord vergeten ’klikken op de inlogpagina. Hierna ontvangt u een e-mail waarmee u een nieuw wachtwoord kunt aanmaken.
Klachten, Retour
Wat vervelend dat u een beschadigd artikel hebt ontvangen. Als u contact opneemt met onze klantenservice, kunnen zij u verder helpen. Maak alvast een foto van het beschadigde product.
Wat vervelend om te horen dat uw bestelling niet compleet is aangekomen. Als u contact opneemt met onze klantenservice, kunnen zij u verder helpen. Dat kan via info@higold.nl of telefonisch via 0548-514705.
Het retourneren van artikelen kan alleen in overleg met onze klantenservice. Neem contact op met de klantenservice via info@higold.nl of telefonisch via 0548-514705, dan kunnen zij u verder helpen.
Dank u wel voor uw oprechtheid en het vermelden. Als u contact opneemt met onze klantenservice, kunnen zij u verder helpen.
Wanneer u niet alle bestelde artikelen hebt ontvangen, kunt u contact opnemen met onze klantenservice. Zij kunnen u verder helpen.
Bij Higold heeft u recht op de wettelijke garantie. Op tuinmeubilair is deze garantie minimaal twee jaar. De garantie is vaak in de vorm van reparatie, maar indien nodig wordt uw product omgeruild of vervangen. De termijn van twee jaar is een wettelijke garantie, dat houdt in dat een product datgene is of moet doen wat u, de consument, er in alle redelijkheid van mag verwachten. Wanneer u aanspraak wilt maken op uw garantie, adviseren wij u contact op te nemen met onze klantenservice via info@higold.nl of telefonisch via 0548-514705.
Uw garantie vervalt indien u: – Reparatie of andere werkzaamheden heeft laten uitvoeren door een derde partij. – Een wijziging aan het artikel heeft aangebracht of aan heeft laten brengen. – De geleverde artikelen niet volgens de geleverde instructies heeft gebruikt of in elkaar hebt gezet. – De garantieperiode hebt laten verlopen zonder enige klacht in te dienen.
Wat vervelend om te horen dat u niet tevreden bent en een klacht wilt indienen. Wij komen graag met u in contact om dit op te lossen. U kunt een mail sturen naar info@higold.nl of bellen met 0548-514705.
Reparatie
Wanneer u een defect heeft aan uw artikel binnen de garantieperiode, dan kunnen wij in veel gevallen het artikel kosteloos repareren. Echter is de schade door uw toedoen veroorzaakt, dan zijn wij genoodzaakt kosten in rekening te brengen voor de reparatie. Wij zullen dit van tevoren met u communiceren.
Indien de reparatie van uw artikel buiten de garantieperiode valt, verzoeken wij u contact op te nemen met onze klantenservice. In veel gevallen kunnen wij u namelijk toch helpen. Wij vragen u foto’s te maken van hetgeen gerepareerd dient te worden. Daarnaast vragen wij u een kopie van uw factuur te maken. Mail beide naar info@higold.nl, dan zal onze klantenservice naar aanleiding daarvan contact met u opnemen om de mogelijkheden te bespreken.
Nadat onze klantenservice uw reparatieverzoek heeft ontvangen, nemen wij contact met u op om het proces en de eventuele kosten met u door te nemen. Daarna zullen wij met u bespreken waar de reparatie zal plaatsvinden. In de meeste gevallen wordt het te repareren artikel bij u opgehaald. In sommige gevallen wordt het artikel op uw locatie gerepareerd. Ook dit zal onze klantenservice met u bespreken.