Klantenservice

Betalen

Lees hier alles over het betalen van uw producten bij Higold.

Bestelling via de webwinkel – Levering aan huis

De betaling verloopt via één van de beschikbare betaalmogelijkheden in onze webshop.

Beschikbare betaalmogelijkheden:

  • IDEAL
  • Mastercard
  • VISA
  • Maestro
  • Bancontact / Mister Cash

Bestelling via de telefoon of mail (afhalen bij showroom)

In de gekozen showroom per PIN of contant.

Momenteel werken wij nog niet met cadeaubonnen. Neem contact op om het telefonisch of per mail aan te vragen.

Higold maakt geen gebruik van kortingscodes. Alle aangeboden producten hebben standaard de beste prijsgarantie waardoor u nooit teveel betaalt.

Alle getoonde prijzen op onze webshop zijn incl. BTW.

Is uw betaling via de webwinkel mislukt of geweigerd? Hieronder enkele mogelijke oorzaken:

  • Storing bij uw bank of betalingsverwerker;
  • Het bedrag van uw bestelling is hoger dan ingesteld bestedingslimiet op uw betaalrekening;
  • Onvoldoende of ontoereikend saldo op de betaalrekening;
  • Storing webwinkel.

Als uw betaling mislukt of geweigerd is, adviseren wij u om contact met de klantenservice op te nemen.

U kunt uw factuuradres wijzigen via “Mijn account’.

Wat vervelend om te horen dat er een storing is ontstaan. U kunt voor de zekerheid uw rekening controleren om te zien of het bedrag van uw rekening is geschreven. Ook kunt u nog in uw inbox kijken om te zien of u een bevestigingsmail van Higold ontvangen heeft. Is dit beide niet het geval, dan vragen wij u contact op te nemen met onze klantenservice. Dat kan via info@higold.nl of telefonisch via 0548-514705.

Zodra uw bestelling wordt verzonden naar uw afleveradres, zou u de factuur per e-mail moeten ontvangen. Is dit niet het geval, neemt u dan contact op met de klantenservice van Higold. Dat kan via info@higold.nl of telefonisch via 0548-514705.

Wat vervelend om te horen. Wij vragen u om contact op te nemen met onze klantenservice. Zij kunnen u verder helpen. Dat kan via info@higold.nl of telefonisch via 0548-514705.

Om u zo goed mogelijk verder te kunnen helpen, vragen wij u om contact op te nemen met de klantenservice van Higold. Dat kan via info@higold.nl of telefonisch via 0548-514705.

U kunt uw bestelling betalen via iDeal.

U ontvangt uw factuur via de mail. U kiunt uw factuur ook bekijken in ‘Mijn account’.

Uw betaling wordt binnen 5 werkdagen teruggeboekt. Dit gaat in vanaf het moment dat wij de door u retour gezonden artikelen hebben ontvangen. Of wanneer wij uw annulering hebben ontvangen.

De terugbetaling zal via iDeal worden teruggeboekt. De collega’s van de klantenservice van Higold staan voor u klaar wanneer u hier nog meer vragen over hebt. Neemt u contact op via info@higold.nl of telefonisch via 0548-514705.

Wat vervelend om te horen. Wij vragen u om contact op te nemen met onze klantenservice. Zij kunnen u verder helpen. Dat kan via info@higold.nl of telefonisch via 0548-514705.

Winkelwagen
Scroll naar boven
Scroll naar boven