Bezorgen

Lees hier alles over het bezorgen van uw producten bij Higold.

Nadat u een bestelling heeft geplaatst, ontvangt u binnen circa 3 á 4 werkdagen een orderbevestiging van ons per e-mail. Wij versturen onze producten binnen Nederland met PostNL pakketdienst en verschillende externe transporteurs.

Levering via een externe transporteur:
U ontvangt van onze transporteur een e-mail. In deze e-mail wordt kenbaar gemaakt wie uw bestelling gaat leveren. U wordt benaderd om een afspraak in te plannen voor levering. U wordt een avond voor bezorging per e-mail en/of sms op de hoogte gesteld van een 2-uurs tijdsblok wanneer uw bestelling geleverd gaat worden.

Levering via PostNL pakketdienst:
U ontvangt per mail een Track & Trace-code om uw bestelling te kunnen volgen. Wanneer u een bestelling plaatst dat bestaat uit meerdere artikelen kan het voorkomen dat uw bestelling in meerdere dozen verpakt wordt. Om deze reden kan het voorkomen dat uw bestelling uit meerdere leveringen bestaat omdat PostNL de pakketten niet altijd bundelt. U ontvangt voor elke levering een Track & Trace link.

Geen bericht van uw transporteur ontvangen?
Heeft u geen bevestiging of Track & Trace code ontvangen of is uw bestelling niet geleverd op de besproken leverdag- en tijd? Neemt u dan contact op met de klantenservice.

Levering in Nederland en België
Wij rekenen geen bezorgkosten. Het product wordt gratis geleverd.

Bestelling afhalen
U kunt uw producten afhalen wanneer onze klantenservice contact met u heeft opgenomen. In de meeste gevallen is dit de volgende dag of binnen denkele dagen.

Hiervoor dient u zich te melden aan de balie bij de gekozen showroom. Vergeet niet uw orderbevestiging mee te nemen. De bestelling kunt u indien nodig nog voldoen aan de balie. 

Bestelling bezorgen
Uw bestelling wordt in circa twee weken op gewenste locatie in Nederland en België geleverd.

Externe transporteur:
Grotere producten zoals loungesets, tuinsets, tuintafels of parasols worden geleverd door één van onze professionele leveranciers.

Uw bestelling wordt in circa twee weken geleverd. Tijdens telefonisch overleg is het mogelijk om buiten deze twee weken te leveren. Indien u niet aanwezig bent op het afgesproken moment zal de transporteur of Higold contact met u opnemen.

Mocht dat niet lukken of mocht u van de koop afzien dan zal de bestelling retour gaan naar Higold. Als u al had betaald dan krijgt u uiteraard uw geld terug.

* Bent u slechthorend? Neem contact met ons op zodat wij u per e-mail kunnen informeren over de levering van uw producten.

PostNL pakketdienst:

Kleinere producten zoals tuinkussens en accessoires worden door PostNL pakketdienst geleverd. Ook PostNL pakketten leveren wij in circa twee weken. U ontvangt een e-mail met een Track & Trace code. Zodra uw bestelling in behandeling is genomen door PostNL kunt u de status volgen met deze code. Wanneer u een bestelling plaatst dat bestaat uit meerdere artikelen kan het voorkomen dat uw bestelling in meerdere dozen verpakt wordt. Om deze reden kan het voorkomen dat uw bestelling uit meerdere leveringen bestaat omdat PostNL de pakketten niet altijd bundelt. U ontvangt voor elke levering een Track & Trace link. Middels een tijdsindicatie weet u wanneer u op het bezorgadres aanwezig dient te zijn.

Als u niet op het bezorgadres bent, laat de bezorger het pakket achter bij de buren of op een PostNL-locatie. Middels een kaartje met een ‘niet-thuiscode’ ziet u via Track & Trace waar u uw pakket kunt ophalen. Op een PostNL-locatie wordt het pakket één week bewaard. Daarna wordt het teruggestuurd naar Higold.

Let op: wij leveren ook kosteloos naar de Waddeneilanden. Echter kunnen leveringen naar de Waddeneilanden langer duren.

Verdere vragen omtrent levertijden? Neemt u dan contact op met de klantenservice.

U kunt uw bestelling laten bezorgen in circa twee weken. Voor de Waddeneilanden hanteren wij dezelfde levertijd. 

Wilt u uw bezorgafspraak wijzigen? Dit is afhankelijk van de transporteur en bieden wij de volgende mogelijkheden;

Bestelling bezorgd via een externe transporteur
In de e-mail van de transporteur kunt u het telefoonnummer zien van de externe transporteur welke uw bestelling komt leveren. U kunt met hen telefonisch contact opnemen om de bezorgafspraak te wijzigen. Uiteraard kunt u ook contact met ons opnemen zodat wij u in contact brengen met de juiste transporteur.

Bestelling bezorgd via PostNL pakketdienst
Wanneer uw bestelling bij PostNL is ontvangen sturen zij een mail met de mogelijkheid een ander bezorgmoment of plaats te kiezen. Dit kunt u direct wijzigen via de link in de mail met uw Track & Trace code of in de PostNL app.

Wanneer u een mail ontvangt dat de bezorger onderweg is kunt u de bezorgtijd of plaats niet meer veranderen. U ontvangt een tijdsindicatie van de bezorging. Als u niet op het bezorgadres bent, laat de bezorger het pakket achter bij de buren of op een PostNL-afhaalpunt. Middels een kaartje met een ‘niet-thuiscode’ ziet u via Track & Trace waar u uw pakket kunt ophalen. Op een PostNL-locatie wordt het pakket één week bewaard. Daarna wordt het teruggestuurd naar Kees Smit Tuinmeubelen.

Winkelwagen
Scroll naar boven
Scroll naar boven