Klantenservice
Bestellingen
Lees hier alles over het bestellen van uw producten bij Higold.
U kunt een bestelling plaatsen, door de gewenste producten in de winkelmand te plaatsen. Wanneer u alle producten in uw winkelmand heeft geplaatst, klikt u in uw winkelmand op “Verder naar bestellen’. U wordt dan doorgeleid naar het besteloverzicht, hierna gaat u verder naar het betalingsgedeelte.
U kunt de status van uw bestelling vinden in het besteloverzicht onder ‘Mijn account’. U ontvangt tevens een e-mail van de bezorger wanneer hij onderweg is met uw bestelling.
De details van uw bestelling kunt u bekijken in “Mijn account‘ onder ‘Mijn bestelling’.
De meeste artikelen wordt binnen 2-3 werkdagen geleverd. De levertijd van elk artikel staat vermeld in uw bestelbevestiging. Mocht u vragen hebben over de levertijd van een specifiek artikel, kunt u contact opnemen met onze klantenservice.
De verzendkosten voor een bestelling binnen Nederland en België bedragen € 9,95. Boven een bestelbedrag van € 75,- worden er geen verzendkosten in rekening gebracht.
U kunt uw bestellingen op dit moment helaas niet ophalen. De enige manier om uw bestelling te ontvangen is via een postbezorging.
Wat vervelend om te horen. Om u zo goed mogelijk te kunnen helpen, vragen wij u om contact op te nemen met onze klantenservice. Dat kan via info@higold.nl of telefonisch via 0548-514705. Wij vragen u om uw ordernummer en het eventuele verzendnummer bij de hand te houden.
Na het afronden van uw bestelling, dient u binnen maximaal 2 uur automatisch een bevestiging van uw bestelling te ontvangen. Mocht dit na 24 uur nog niet gebeurd zijn, controleert u dan voor de zekerheid uw spambox. Het kan voorkomen dat het bericht daarin terechtkomt. Als dit niet het geval is, neemt u dan contact op met de klantenservice van Higold. Dat kan via ons contactformulier, per e-mail info@higold.nl of telefonisch via 0548-514705.
U kunt het afleveradres wijzigen, voordat u een order hebt geplaatst. Daarna is het helaas niet meer mogelijk. U kunt uw afleveradres wijzigen in ‘Mijn account’.